utorok 29. novembra 2016

•Soaphoria• Hydrolát z Rumana Rímskeho a Panenský Jojobový olej

Dnes prinášam malú recenziu o pomerne malých výrobkoch no za to s obrovským účinkom. Ide o ďalšiu Slovenskú kozmetiku, pomerne známejšiu než je Manna. Reč je o Soaphorii známu značku dokonca aj u našich českých susedov. Soaphoria vznikla ako iné handmade kozmetiky z malého nápadu priviesť ľudí k zdravšiemu životnému štýlu, používania prírodnej kozmetiky ktorá je oveľa rozmanitejšia než komerčná kozmetika.

Kozmetika je typická svojím krásnym ekologickým balením (väčšinou v skle), handmade výrobou, použitím prevažne vegetariánskych a vegánskych prísad prírodného zloženia bez testovania na zvieratách. Má strašne širokú ponuku výrobkov od olejov, po maslá, šumivé bomby do kúpeľa, krémov, pracích prostriedkov, kozmetiky pre mužov i bábätká, šampónov tuhých i tekutých, kondicionérov atď..atď... Okrem e-shopu ktorý je fakt rýchly, majú aj kamenné predajne v Bratislave, Nitre a v Košiciach. Každý rok v Košiciach prevádzkujú stánky na vianočných trhoch. 
Priznám sa na Soaphoriu som narazila už veľmi dávno keď som (presne ako teraz), bola tehotná a mala som značné problémy s pleťou. Keď že tehotná žena by si na seba naozaj nemala dať čokoľvek, hľadala som niečo prírodné, bez zbytočných umelých konzervantov a parfumov. 

Tentoraz som hľadala niečo na očistenie pleti, tonizáciu a zmiernenie akné. A narazila som na tieto dva zázraky.

Kvetová voda - Hydrolát z Rumana Rímskeho 50ml

Zloženie: Anthemis Nobilis Water (Destilát z Rumana Rímskeho)

Čo je to vlastne hydrolát?
Vzniká procesom parnej destilácie rastlinného materiálu, destiláciou silíc. Vyznačuje sa bohatým obsahom bioaktívnych látok danej rastliny. Nie je taký aromatický ako éterické oleje, preto sa nemusí riediť vodou, jeho účinky sú však rovnako kvalitné. Na pokožke zanecháva ochranný hydratačný film. Pokožku zjemňuje, regeneruje a upokojuje. Je vhodný na všetky typy pleti, dokonca aj so sklonom k alergiám, k zápalom či k popáleninám od slnka. Sú vhodné dokonca aj na pokožku dojčiat.

Ruman Rímsky
Hydrolát z Rumančeka (harmančeka), je vhodný najmä na citlivú a jemnú pokožku. Kvetová voda je jemne voňavá, nedráždi. Pomáha pri hojení ekzémov, žihľavky a ďalších kožných problémov. Zmierňuje začervenanie, svrbenie, pôsobí protizápalovo. Výborne sa hodí na odličovanie a tonizáciu pleti. Zmierňuje opuchy a podráždenie očí v podobe obkladov. Má hodnotu pH: 5,5

I keď bývam na severe, pochádzam z juhu kde mávame polia s harmančekom. Moja stará mama ho miluje, či ako čaj alebo prvú pomoc. Väčšinou nám ako deťom prikladala obklady keď nás niečo uštiplo. Vôňa tohoto hydrolátu mi strašne evokuje detstvo. I teraz pravidelne pijem čaj z harmančeka, hlavne po ťažkom dni. Pred spaním je to hotový zázrak :)

Hydrolát používam hneď ako si odlíčim a umyjem tvár. Dám si ho na vatový tampón a prečistím ním pleť. I keď používam prírodnú kozmetiku minerálneho pôvodu, po použití hydrolátu je moja pokožka naozaj jemná a pekná. Čo som predtým bez použitia make up-u nemohla povedať. Zmierňuje nedokonalosti sfarbenia v zóne T. Tiež si dávam obklady na oči. Kedže nosím kontaktné šošovky je to hotový blahobyt pre oči. Nedráždia ma ani neštípu. Oči mám obzvlášť citlivé. Nositelia kontaktných šošoviek určite vedia o čom hovorím.

Výhody:
  • skvele čistí, hydratuje a tonizuje pleť, hlavne po celodennom nánose make upu
  • účinkuje protizápalovo a upokojujúco
  • vôňa je jemná takže nedráždi (hlavne ja na tvári neznesiem nič s intenzívnou vôňou, hneď ma z toho bolí hlava)
  • je vhodná na citlivú i dojčeneckú pleť
  • pôsobí antisepticky
  • možné ho použiť na tvár, krk, dekolt, pokožku hlavy, obklady očí, ako prídavok do práškových masiek, dokonca do aroma lampy na prevoňanie interiéru
  • 100% organický produkt bez pridania palmového oleja
Nevýhody:
  • rýchlo sa míňa :(
Cena: 4,90€ (cena sa odvíja od druhu hydrolátu)

Panenský Jojobový olej 50ml

Zloženie: Simmondsia Chinensis Seed Oil (Jojoba Kalifornská)

Čo je to olej a macerát?
Rastlinné oleje izolované z jadier, semien a plodov rastlín  a olejnín sú vyrábané lisovaním za studena (max do 35°), čím sa zabezpečí zachovanie najvyššej kvality a blahodárnych účinkov. Biologicky najbohatšie sú oleje získané jedným lisovaním ktoré tiež nazývame ako panenské oleje. Podľa druhu, oleje obsahujú 98%- 95% triacyglycerolov (TAG) a 2-5% sprievodných látok ako vosky, uhľovodíky. fytosteroly, fosfolipidy, beta - karotén, vitamín E, minerálne látky, chlorofyl a iné...
Olejové maceráty sa vyrábajú vylúhovaním rastlín v hodnom olejovom nosiči (olivový, jojobový, slnečnicový a iné.)
Oleje a maceráty pestujú a posilňujú pokožku, dodávajú jej potrebnú výživu a podporujú prirodzenú ochranu. Zvlhčujú ju, zanechávajú ju jemnú, vláčnu a pružnú.

Jojoba Kalifornská
Patrí medzi najvzácnejšie oleje. Je vhodný na všetky typy pokožky pretože obsahuje látky podobné tým ktoré produkuje naše telo. Olej sa vynikajúco vstrebáva, nezanecháva na pokožke pocit mastnoty a lesku. Pokožku hĺbkovo ošetruje a regeneruje. Urýchľuje hojenie rán, strií, akné....

Olej používam každé ráno a každý večer pred spaním. Hneď po umytí a prečistení tváre hydrolátom si nanesiem na pleť tento olej. A výsledok? Fakt božská a jemná pokožka. Vyhladzuje, zjemnňuje. Nezanecháva olejnatú pokožku, naozaj rýchlo sa vstrebáva. Tento olej vonia veľmi slabo skoro by som povedala že je bez vône, čo mne osobne na tvári vyhovuje. Kamoška sa začudovala keď som jej povedala že ho používam na miesto pleťového krému. Ona ho totiž to používa výlučne na vlasy. Vravím si prečo nie? A je to skvelé. Hneď po umytí si nanesiem naozaj nepatrné množstvo medzi prsty a vtriem do končekov. Vlasy hydratuje, zjemní a dodá im lesk. Naozaj ho ale stačí málo. Môj prvý pokus nanesenia na celé vlasy blízko korienkov nedopadol dobre, takže som si hlavu musela na novo zmyť :D Fakt stačí na končeky a tam kde máte pocit že sú vaše vlasy suché 😉.

Výhody:
  • zjemňuje, hydratuje, vyhladzuje a hĺbkovo regeneruje
  • vhodný na odličovanie
  • vhodný pred použitím make up- u ako primer
  • toleruje ho aj najcitlivejšia pleť, vrátane detskej
  • urýchľuje hojenie akné, začervenania, preležanín, lieči ekzémy, plienkovú vyrážku a rany
  • stačí ho málo, čiže dlho vydrží
  • olej je získaný lisovaním za studena čiže má zachované všetky výživné látky
  • je bez sulfátov. parabénov, živočíšnych tukov a ropných derivátov
  • skvelý na vlasy (zaceľuje končeky, vlasom dodá lesk a jemnosť)
  • 100% organický produkt
Nevýhody:
  • nenašla som
Cena: 6,90€ (znova sa to odvíja od druhu oleja, ceny sú vyššie aj nižšie)

Takže za mňa tieto dva produkty 10 palcov hore a určite ich odporúčam! Dokonca dnes mi došiel nový balíček vrátane hydrolátu a oleja tentoraz oba z levandule, takže určite pridám recenziu po odskúšaní. Všetky produkty od Soaphorie nájdete na www.soaphoria.sk

Dúfam že sa Vám recenzia vyplatí a pomôže rovnako ako mne :)
Zatiaľ sa majte krásne

Fauna&Flora


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára